22 Mayıs 2021 Cumartesi

YogaŞala Kundalini Yoga seansında Power to Heart kriyası ile güçlü ve açık bir kalp

Kundalini Yoga ile Aç Kalbini


Bu cumartesi sabahı erkenden uyandım. 27 Mayıs 2021 Perşembe akşamı YogaŞala online programında Zoom üzerinden uygulayacağımız Kundalini Yoga seansının içeriğini hazırladım. Ders hazırladığımda içimi bir heyecan kaplıyor ve onu öğrencilerimle paylaşacağım anı sabırsızlıkla beklemeye başlıyorum.  Yıllar önceydi -Esra Banguoğlu Öğüt'ün YogaŞala'da ders verdiği dönemden bahsediyoruz- belki 8-10 senesi var; bir hafta sonu arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak onun kadınlara özel atölyesini satın almıştım ve o cumartesi gününü birlikte Nişantaşı stüdyosunda geçirmiştik. Bir kadın olarak gücünü kullanmaya odaklanan bu atölyenin kitapçığı hala bende. İşte bu haftanın kriyası da oradan geliyor: Bridge Series - Power to Heart. Köprü serilerinden Kalbe Güç veren bir kriya.


Kundalini dersleri için her perşembe akşamı 19:30'da Zoom'da buluşuyoruz. Katılmak isterseniz YOGAŞALA sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Kapanmalar bitene dek şimdilik durum böyle. Bu hafta menümüzde bol bol ateş nefesi var. Ateş nefesi ile bedeni arındırarak yolculuğumuza başlayacağız. Uzun bir ısınma serisi planlıyorum. Ardından kriyayı uygulayacağız, odağımız ise var olanı teslimiyet içinde açık bir kalple karşılayabilme potansiyelimizi artırmak. Kalbe güç pompalayan bu güçlü seriyi manyetik alanı dengeleyerek tamamlayacağız. 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder