20 Kasım 2017 Pazartesi

İSTANBUL MARATONU

Uzunca bir süredir yoga ile ilgili bir paylaşım yapamıyordum, çünkü vodafone İSTANBUL MARATONU'na hazırlanıyordum! Artık yarışa sayılı günler var ve hazırlık süreci yerini neredeyse dinlenmeye bıraktı ve ben de dedim ki bu süreci paylaşmanın tam zamanı. 
"Neden koşu?" derseniz, bugüne kadar hiç koşmamış biri olarak, daha önce hiç yapmadığım bir şeyi denemek, vücudumun henüz tanımadığım sınırlarını görmek istedim. Farklı bir disipline zihin ve beden olarak tepkimi merak ettim ve sonuçlar hiç de fena değil diyebilirim. Ama itiraf ediyorum, koşu sonrası kısa seanslar ve kimi sabahlar nefes çalışmaları dışında yoga yapamadım ve yogayı büyük harflerle özledim. 
"Neden yarış?" derseniz, cevabım aslında ben yarışmıyorum olacak. Sayılarla ilgilenmiyorum, bunu verilere dökmüyorum, sadece en iyimi ortaya koymak için elimden geleni yapıyorum ve her mesafeyi tamamladığımda gülümsüyorsam, kazanmış hissediyorum. Derdim hiç kimsenin önünde olmak ya da ardında kalmak değil. Gerçekten aklımdan hayalimden geçmeyecek mesafeleri artık hiç durmadan koşabiliyorum ve inanılmaz ama gerçek: Tüm bu değişim sadece 1 ay içinde oldu. Yarış kit'imi bugün aldım ve hayatımda ilk kez 15K koşmak üzere bu pazar gününü bekliyorum.
"Nasıl?" sorusuna geçersek, adidas Runners Istanbul'un #kimdemişkızlaryarışamaz projesi ile diyeceğim. 15 kişilik ekiple birlikte sıkı bir antrenman süreci yaşadık, liseden sonra ilk kez yeniden antrenörüm oldu, gece gündüz her soruma cevap verdi ve ben de hocam ne dediyse uymaya çalıştım. Teşekkürler Filiz Akay! Geçtiğimiz pazar adidasRunners #weekendlongrun'da gruptan koptuğumda yavaş tempoma ayak uydurup beni motive eden ve 10K'yı durmadan koşabileceğimi gösteren iş arkadaşım Aziz Yigit Gokalp'i de es geçemem tabii. 
"Neden seni seçmeliyiz?" sorusuna "çünkü yapabilirim" diye cevap vermiştim. Yüzdük yüzdük sona geldik. Umarım kendimi haklı çıkarırım. Bu pazar günü yapacak daha iyi bir şeyiniz yoksa kalbiniz benimle atsın, heyecanımı paylaşın lütfen!
9 Kasım 2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder